Наші проекти (Школи)

З 03 червня 2019 року анонсуємо діяльність таких шкіл:

1. ІТ -школа
2. Школа юних бізнесменів
3. Школа мовних екологів
4. "Цікава математика та логіка"
5. Еко-школа
6. Телерадіошкола
7. "У гостях у письменниці"
8. "Смачне читання"
9. Наукове товариство обдарованих дітей (НТОД)
10. Школа екскурсоводів
11. Школа танцю
12. Школа вокалу
13. "Умілі ручки"
14.Школа олімпійського резерву
15. "Цікава астрономія"
16. Школа шляхетних українок
17. Школа поліглотів
18. "Сам собі лікар" (У гостях у педіатра)
19. "Винахідник-робототехнік"
20. Школа живопису
21. Готуємося до вступу до гімназії
22. Школа навчальних розваг
23. Школа тенісу

Перелік майстер-класів та шкіл буде доповнюватися. Ми активно працюємо для Ваших дітей!


«Університет обдарованої дитини» при Науковому парку «Прикарпатський університет» відзначає річницю своєї діяльності проектом «Цікаві канікули – 2018»
      Уже понад рік у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника за сприяння ректора Ігоря Цепенди успішно реалізується проект «Університет обдарованої дитини» (УОД), спрямований на всебічний розвиток особистості. Відомо, що обдаровані діти – інтелектуальна еліта, гордість і честь України, її світовий авторитет, а тому перед кожним педагогічним колективом стоїть завдання формувати інтелектуальний потенціал нації шляхом створення оптимальних умов для всебічно обдарованого юнацтва.
      Як зазначила керівник Науково-методичного центру «Університет обдарованої дитини» проф. Галина Білавич, творчі викладачі разом зі студентами цей проект утілюють у різних форматах. Так, наприкінці травня – на початку червня 2017 року було проведено близько 90 навчальних майстер-класів, у яких узяло участь близько 1000 молодших школярів та підлітків Івано-Франківська, тоді осердям УОД виступили загалом викладачі кафедри педагогіки початкової освіти та коледжу; відтак такий формат продовжили під час осінніх канікул, з 31 жовтня до 4 листопада, коли для дітей працювали школи шахів, дзюдо, тенісу, мейкерства та розваг, журналістики, детективів, «Мовні екологи», ІТ-школа, робототехніки та технічної творчості, танцю, вокалу, гри на музичних інструментах, літературна світлиця «У гостях у письменниці Ольги Деркачової» та ін. Такий «обдарований інтенсив» засвідчив:  «Університет обдарованої дитини» - це згуртований колектив однодумців, людей з високою культурою, охочих працювати по-новому, орієнтуючись на дитину, на її особистісний розвиток (до проекту активно долучилися викладачі та студенти факультетів математики та інформатики, туризму, філології, фізичного виховання і спорту, фізико-технічного, історії, політології і міжнародних відносин, інституту післядипломної освіти та вузівської підготовки). Галина Білавич наголосила, що в усіх акціях, до участі в яких запрошували УОД як команду фахівців, і викладачі, і студенти працювали як волонтери. До прикладу, УОД вагомо спричинився до організації дитячої локації у Палаці Потоцьких  під час проведення мистецького фестивалю Porto Franko  15-17 червня 2017 року, де провів численні майстер-класи.
      Знайомитися з досвідом роботи з дітьми приїжджали педагоги та старшокласники із Нетішинського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей» Нетішинської міської ради Хмельницької області, Брошнів-Осадської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Рожнятівської районної ради Івано-Франківської області, ЗОШ №4 з м. Краматорська Донецької області. З  метою сприяння розвитку зростаючого покоління, задоволення його oсвітніх і культурних потреб, проведення профорієнтаційної роботи з-поміж юнацтва УОД організовував для гостей низку цікавих заходів (майстер-класи, екскурсії, наукові пікніки тощо), різноманітну навчально-освітню програму, ураховуючи освітні інтереси, бажання школярів.
      Наразі триває проект «Цікаві канікули - 2018», у межах якого УОД упродовж минулого тижня провів низку освітніх заходів у навчальних закладах м. Івано-Франківська: ЗОШ №11, Католицькій школі імені Василія Великого, для учнів Івано-Франківської гімназії №2. Особливість такого формату полягає в  тому, що в закладах освіти з молодшими школярами та підлітками працюють творчі та обдаровані студенти за керівництва наставника-викладача. До прикладу, 12 студентів із факультету іноземних мов на запрошення  дирекції НВК «Школа-гімназія №3» задля проведення змістовного дозвілля школярів іноземними мовами влаштували літню мовну школу.
         Свої заняття з англійської мови для школярів 3-6 класів ЗОШ № 11 м. Івано-Франківська студенти-четвертокурсники педагогічного факультету Вагилевич Рома, Грицюк Лідія, Судук Наталія, Остапчук Галина, Лавришин Надія, Головчак Наталія, Веретко Надія, Богаченко Мар’яна за керівництва доц. Оксани Цюняк проводили в дусі концепції «Нова українська школа», упроваджуючи міжпредметні зв’язки, інноваційні методи навчання, інтегруючи знання, створюючи цікаве розвивальне освітнє середовище.
      У Католицькій школі святого Василія Великого студенти другого та четвертого курсів педагогічного факультету (Остапчук Галина, Лавришин Надія), не тільки провели майстер-класи  «Танцювальний інтенсив», «Цікава англійська», «Сам собі лікар», а й улаштували змістовні спортивні розваги та ігри просто неба.
      Для учнів 5 класу Івано-Франківської гімназії №2 досвідчені наставники (доц. Світлана Мальона, Олеся Власій, Владислав Тимощук, Галина Білавич) організували у стінах університету спортивні ігри та розваги, квест «Мовний чистун», заняття з робототехніки, екскурсію «Прикарпатський університет: знайомство зблизька». Ці та інші заходи, окрім іншого, спрямовані на професійну орієнтацію школярів.
  Діяльність УОД триватиме впродовж червня 2018 року на базі Прикарпатського національного університету імені Василя Cтефаника, де буде створено майданчик для впровадження інноваційної освітньої діяльності, насиченого освітнього середовища на основі використання сучасних інформаційно-комунікаційних та інноваційних технологій, функціонування якого спрямоване на активізацію пізнавальних інтересів дітей, усебічний розвиток особистості, а також логіки, асоціативного й креативного мислення учнів, винахідливості, інтелектуальний, художньо-естетичний, фізичний розвиток дитини тощо.
Більш докладно – на сторінці https://kidsuniver.blogspot.com/



В рамках Університету обдарованої дитини (Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника) запрошуємо у казкову школу 
«Історичний HOGWARTS».

 Це не уроки після уроків, це дивовижний фантастичний світ ЖИВОЇ ІСТОРІЇ, яка стане твоїм справжнім другом і помічником. Тебе чекають фантастичні герої міфів і легенд, середньовічні чари, дивовижні винаходи, вражаючі люди… Трансфігурації, філософський камінь, патронуси, талісмани, магія, рицарські турніри і безліч інших подій, що зроблять твоє життя чарівним)))

В атмосфері довіри та взаємодопомоги, що викликатимуть у кожного учня відчуття своєї успішності, інтелектуальної спроможності, захищеності, неповторності, значущості, використовуємо інтерактивну модель навчання (головна умова – постійна активна взаємодія дітей і вчителя) та технологія «Створення ситуації успіху» (орієнтування педагогом дитини на успіх).

Наші завдання:

дидактичні: оволодіння й застосування новими знаннями, вміннями та навичками з історії України (поступова підготовка до ЗНО) і всесвітньої історії, новими способами навчальної діяльності, досвідом творчої (дослідницької) діяльності, розширення світогляду тощо;

розвиваючі: розвиток пам'яті, мови, уяви, уваги, абстрактного мислення,  логічного мислення, формування інтелектуальних умінь, навичок, розвиток аналітичних, проектних, прогностичних умінь в засвоєнні і застосуванні інформації; розвиток навичок групової роботи.

виховні: формування в учнів почуття патріотизму, громадянської позиції, національної самосвідомості, налаштованості на осмислення моральних та культурних цінностей, історії, системи вчинків, які мотивуються любов'ю, вірою, волею, усвідомленням відповідальності, соціальної зрілості, прагнення до самореалізації, підтримки один одного, формування копінг-ресурсів особистості, які дають можливість учням впоратись із стресовими ситуаціями, формування вміння вирішувати проблеми, долати труднощі, розвиток комунікативних якостей і здібностей; формування стійких навичок раціональної поведінки і проектування діяльності в життєвих ситуаціях.

Використовуємо досвід інноваційних систем навчання історії, серед яких:
- лабораторна система навчання історії;
- проектна система навчання;
- інтегрована ( комплексна) система навчання;
- навчання у співробітництві;
- Вальдорфська педагогіка.

Використовуємо такі форми діяльності: дискусії, брейн-ринги, вікторини, «Що?Де?Коли», історичні конференції, круглі столи, історичний театр, історичне КВК, «Магічна історія», історичний кінозал, історичний ярмарок, екскурсії, «Ніч в музеї», гра-драматизація, інсценування, історична мандрівка, «Ігри патріотів», та ін.

Наші вихованці після навчання у школі «Історичний HOGWARTS» здобудуть такі ПРАКТИЧНІ уміння:
Ø    самостійно переносити знання й уміння, що були вже засвоєні раніше, у нову ситуацію;
Ø    організовувати навчальну працю (раціонально читати; працювати з підручником, довідковою літературою; створювати тезисні, опорні конспекти; використовувати техніки покращення пам’яті, мотивувати себе до навчання, здійснювати самоконтроль ін.)
Ø    встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, аналізувати (виділяти окремі прикмети, якості явища, розкладати досліджуване ціле на частини), синтезувати, порівнювати;  виділяти головне; узагальнювати фактичний матеріал; абстрагуючи й узагальнюючи, робити висновки про те, що безпосередньо не відомо;
Ø    самостійно розв'язувати пізнавальні завдання, виконувати тренувальні вправи, застосовувати різні способи до пошуку відповіді і вирішення проблемних завдань,
Ø    збирати та аналізувати матеріали, що надходять з різних джерел, і критично використовувати ці матеріали в кожному історичному контексті;
Ø    відрізняти факт від вимислу, викривати упередженість, необ’єктивність, стереотипність, шаблонність, формулювати самостійні судження, логічні умовиводи, будувати переконливу аргументацію;
Ø    локалізувати події в просторі і часі;
Ø    характеризувати і визначати роль історичної постаті;
Ø    дискутувати, оцінювати власні думки й думки інших, виявляти в них сильні та слабкі сторони, не брати на віру думку, піддавати її сумніву й перевірці;
Ø    готувати есе, реферати, доповіді, виступати на публіці; брати інтерв’ю;
Ø    проводити дослідницьку діяльність через участь в археологічних розкопках, написання наукових статей ін.;
Ø    вести літопис HOGWARTSу;
Ø    використовувати алгоритм майнд-менеджмента, створювати інтелект-карти, що допоможе особистому зросту дитини, навичкам стратегічного планування, самоорганізації, вмінню правильно структурувати інформацію;
Ø    розвивати творчу самостійність через створення історичних блогів, запис історико-соціальних роликів, підготовку історичних презентацій, проектів, підготовку і проведення екскурсій, історичних реконструкцій тощо;
Ø    брати на себе відповідальність і працювати в команді; співпрацювати (зокрема, уникати конфліктних ситуацій при вирішенні спірних питань);
Ø    спиратись на свої сили, здібності бути відповідальними громадянами і свідомо обирати свою долю та впливати на неї.
  



Ментор: Галицька Тамара Вячеславівна
Бонусна програма
 «Школа бізнесу та менеджменту»
Бонусна програма «Школа бізнесу та менеджменту» передбачена для всіх відвідувачів Університету обдарованої дитини.
Для різних вікових груп відвідувачів Університету обдарованої дитини будуть щомісяця проводитись тренінги, майстер-класи.
Передбачено дві основні програми:
1)    «Маленькі економісти» (віком 5-6, 7-8 та 9-11 років);
2)    «Юні бізнесмени» (віком 12-14, 15-17 років).
Наші тренінги та майстер-класи охоплюватимуть такі основні теми:
·        основи фінансової грамотності («Малечі – про фінансові речі»);
·        тайм-менеджмент і успіх (організація начального і вихідного дня, «Моє успішне майбутнє»);
·        бізнес «по-простому» у формі бізнес-ігор та квестів.
Усі тренінги і майстер-класи супроводжуються англійською тематичною лексикою відповідно до рівня слухачів.
Тренінги і майстер-класи Школи бізнесу та менеджменту допоможуть дітям та підліткам зрозуміти звідки беруться гроші і як їх слід витрачати, а батькам – виховати фінансово грамотних особистостей!

Пов’язане зображення

ВЕСЕЛА ПІДГОТОВКА ДО ШКОЛИ

НА ЗАНЯТТЯХ МИ:
*                   Пізнаємо навколишній світ.
*                   Вправляємось у письмі.
*                   Розвиваємо мовлення.
*                   Тренуємо память.
*                   Пробуємо уявляти.
*                   Вчимося читати.
*                   Творчо мислимо.
*                   Креативно рахуємо.
*                   З уважністю працюємо.
*                   І маємо на все це час,
*                   Бо дуже хочемо у 1-ий клас!

Граючись - навчаємось,
Працюємо і посміхаємось,
Приємно спілкуємось,
До школи готуємось!

Результат пошуку зображень за запитом "весела підготовка до школи"

ШКОЛА ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ

«ЧАРІВНА МАЙСТЕРНЯ»
Оксана Цюняк,
канд. пед. наук,
доцент кафедри педагогіки початкової освіти

«Витоки творчих здібностей і дарувань дітей – на кінчиках їх пальців.
Від пальців, образно кажучи, йдуть ніби тоненькі струмочки, які живлять джерело творчої думки. Чим більше впевненості та образотворчості в рухах дитячої руки, тим тонше взаємодія із знаряддям праці,
чим більше майстерності в дитячій руці, тим розумніша дитина»

 В. Сухомлинський

Основними напрямами роботи є аплікація, витинанки, орігамі, пластилінографія, робота з природними матеріалами тощо.
  
У «У ЧАРІВНІЙ МАЙСТЕРНІ» її учасники (діти різного віку):

*    матимуть можливість «ТВОРИТИ КРАСУ».

v У дитячих руках різні матеріали та предмети перевтілюватимуться і оживатимуть в оригінальних формах і нових, іноді несподіваних, способах з’єднання матеріалів;
v діти будуть спостерігати, досліджувати, випробовувати, порівнювати, винаходити. Саме ці чинники позитивно впливають на загальний психічний, розумовий та творчий розвиток, сприяють формуванню пізнавальних інтересів та самостійності;
v виготовлятимуть реальний предмет, який можна використати як подарунок, застосувати його в іграх, розвагах, для прикрашання побуту;
v працюючи з різними матеріалами, діти матимуть змогу задовольнити потребу щодо створення чогось нового, змінити форму зображених предметів, дослідити їх можливості та властивості. Варіативність різних матеріалів, їх легка трансформація, постійна змінність та абстрактність сприяють вільному виявленню ініціативи, творчого пошуку.

 У «ЧАРІВНІЙ МАЙСТЕРНІ» діти оволодіють необхідними в житті прийомами ручної роботи з різними матеріалами: папером, картоном, природним матеріалом, тканиною тощо.

Результат пошуку зображень за запитом "чарівна майстерня"

Результат пошуку зображень за запитом "школа бізнесу та менеджменту"
«Школа мейкерства і розваг»

Оригінальність проектупоєднання креативного рукомесництва і веселих забав (рухливих та інтелектуальних).
Його очолює кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Лариса Сливка, яка, крім іншого, має майже двадцятирічний стаж виховної роботи у школі та дитячих дошкільних закладах.
Освітньо-виховна і соціальна привабливість. «Школа мейкерства і розваг»це креативно-творчий, забавовий і комунікативний простір. Тут дітям розкриються їхні таланти, вони зможуть виявити свою індивідуальність; здобуті знання і вміння стануть у нагоді у повсякденні і у святкові дні.
Практична привабливість «Школи мейкерства і розваг» у тому, що кожен її відвідувач:
Ø стане МЕЙКЕРОМ – ентузіастом, майстром, захопленою хобі-людиною;
Ø буде проектувати, скручувати, готувати, ліпити, малювати, використовувати для творчості звичайні і незвичні речі, а ще ‒ придумувати казки, робити досліди і багато-багато іншого;
Ø за бажанням, буде фотографувати свої роботи і розміщувати у соціальних мережах; хтось це побачить, захопиться і надихнеться, щоб створити іншу, не менш чудову річ;
Ø буде грати у рухливі ігри, розв’язувати головоломки, практикувати «квест», робити досліди;
Ø буде знайомитися: із містом, із Прикарпатським університетом, із студентами.

Охочі батьки, дідусі, бабусі, рідні юних відвідувачів школи запрошуються на заняття і залучаються до спільної діяльності до занять.
Створюємо творчу атмосферу для обміну досвідом та спілкування.
Ми є відкритими до співпраці і можемо змінювати зміст занять.
Приймаємо доцільні ідеї!

Результат пошуку зображень за запитом "радість"

Дорогі леді і джентльмени, запрошуємо Вас пройти курс навчання в «Школі детективів».


 «Школа детективів» покликана формувати проникливість, розум, спритність, а також уміння використовувати свої права та усвідомлювати свої обов'язки.
Цільове призначення занять «Школи детективів»  полягає в тому, щоб максимально наблизити теоретичні знання до практичної діяльності, формувати в учнів знання з основ правознавства, розкрити організаційно-правові аспекти детективної діяльності в Україні та саму систему приватної детективної діяльності в Україні. Передбачається вивчення основ криміналістики, а також практичні заняття здійснення криміналістичного дослідження слідів (трасологія): криміналістичне дослідження слідів рук (дактилоскопія), криміналістичне дослідження слідів ніг людини та транспортних засобів, криміналістичне дослідження письма (судове почеркознавство), криміналістична фотографія, звуко- і відеозапис. Також ми організовуємо навчання про специфіку самої детективної діяльності, навчаємо яким повинен бути детектив та як він повинен здійснювати планування розслідування. Додатковими навиками є: основи ораторського мистецтва, а також основи першої медичної допомоги та фізичної спецпідготовки.
 Гурток «Школа детективів» працює двічі на тиждень, заняття тривають академічну годину.

З нетерпінням чекаємо Вас!

Школа риторів

Оригінальність проекту «Школа риторів»: нема жодного аналога в Івано-Франківську, курс авторський. Його автор - доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, автор понад 300 наукових праць, з яких більшість присвячена проблемі формування риторичної особистості, автор підручників, посібників, словників з риторики, української мови, викладач курсу «Риторика» в університеті, автор оригінальних промов тощо.

У «Школі риторів» її учасники (усі охочі: діти різного віку, студенти, батьки):
- опанують ораторське мистецтво, поглиблять знання з мовленнєвої культури, здобудуть знання та навички з техніки мовлення
- подолають страх перед аудиторією
- отримають знання з написання промов
- здобудуть навички щодо виголошення промов
- навчаться вести розгорнутий монолог з певної проблеми
- здобудуть навички ведення суперечок
- вироблять власний ораторський стиль
- здобудуть навички виголошувати промову з використанням невербальних прийомів впливу на аудиторію
- братимуть участь у творчих конкурсах
- проводитимуть наукові дослідження з проблем українського слововживання, культури і техніки мовлення, риторичної культури особистості
- працюватимуть у Школі блогерів, яка формуватиме  нову віртуальну особистість, яка володіє нормативною українською мовою, є мовним екологом  соціальних мереж
- працюватимуть у Школі мовних екологів, де навчатимуться редагувати тексти
- випускатимуть друковану продукцію (власний часопис), вестимуть блог, готуватимуть  літературно-мистецький альманах тощо
- надаватимуть послуги (як доброчинні, так і платні) щодо створення промов, написання текстів
- надаватимуть послуги з редагування та перекладу текстів
- опанують мистецтво ділового спілкування
- здобудуть знання та уміння, які знадобляться в практичному житті
- подолають страх перед відеозйомкою, публічним виступом
- позбудуться слів-паразитів, жестів-паразитів, відсутності контакту з аудиторією, монотонності викладу, а також суржику, росіянізмів та інших мовних покручів
- здобудуть початкові навички переконувати людей, впливати на аудиторію.


Школа мовних екологів

Оригінальність проекту «Школа мовних екологів»: нема жодного аналога ані в Івано-Франківську, ані в Україні.
Його очолює доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, автор понад 300 наукових праць, з яких більшість присвячена проблемам мовно-літературного розвитку особистості, автор підручників, посібників, словників з української мови, керівник наукового гуртка «Стилістика наукового тексту», у якому щорічно беруть участь понад 30 студентів, переможець радіодиктанту національної єдності, людина, яка має двадцятирічний досвід редагування наукових та літературних текстів, підготовки дітей до вступу до університету тощо.

Освітня привабливість «Школа мовних екологів» – у тому, що:
- діти, студенти, батьки, викладачі повсякчас підвищують власний рівень володіння мовленнєвою культурою
- поглиблюють знання з української мови
- самі створюють таке екологічно чисте мовне довкілля
- підвищують рівень знань з української мови
- долають утруднення, які є в курсі вивчення сучасної української літературної мови та підготовки до ЗНО із цього предмета.

Практичне значення Школи мовних екологів полягає в тому, що:
- діти виявляють стан мовної культури носіїв мови, ЗМІ, медіа-носіїв, державних, освітніх, громадських, комерційних, банківських та інших структур, рекламних агенцій, індустрії дозвілля та відпочинку тощо
- навчаються редагувати текст
- очищують забруднене мовне середовище міста від росіянізмів, англіцизмів, суржику та інших мовних покручів
- отримують початкові навички з написання наукових та літературних текстів
- пишуть конкурсні наукові й творчі роботи
- проводять наукові дослідження з проблем українського слововживання, культури і техніки мовлення, риторичної культури особистості
- працюють у Школі блогерів, яка формуватиме  нову віртуальну особистість, яка володіє нормативною українською мовою, є мовним екологом  соціальних мереж
- працюють у Школі риторів, навчаються писати промови та виголошувати їх
- беруть участь у тренінгах, школах, майстер-класах як учасники і як організатори
- випускають друковану продукцію (власний часопис), ведуть блог, готують словники, довідники з українського слововживання
- надають послуги (як доброчинні, так і платні) щодо створення екологічно чистого в мовному сенсі середовища міста, розвитку прикладних розробок, використання яких освітніми, науковими, культурними, спортивними установами,  громадськими організаціями, комерційними й банківськими структурами, торговельними закладами,  працівниками сфери послуг, дозвілля та відпочинку, рекламних агенцій, транспортних організацій, церковнослужителів, блогерів тощо створить комфортні умови перебування в мовному просторі Івано-Франківська для його гостей, формування позитивної мовної поведінки його мешканців, розвиватиме установку й усвідомлену готовність щодо оволодіння законами українського нормативного мовлення
- надають послуги з редагування та перекладу текстів
- проводять творчі конкурси, спрямовані на виявлення знань, умінь і навичок володіння українською літературною мовою
- улаштовують акції, спрямовані на очищення продуктів зовнішньої реклами, офіційних сайтів від мовного бруду, засилля граматичних, стилістичних, лексичних та інших помилок тощо.



Немає коментарів:

Дописати коментар

  ЗАНЯТТЯ В ШКОЛІ КРЕАТИВНИХ ІДЕЙ У МЕЖАХ ДІЯЛЬНОСТІ «УНІВЕРСИТЕТУ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ» Викладачі кафедри початкової освіти та студенти спе...